Solária nové generace

s řadou unikátních systémů bezpečného a pohodlného opalování


K prodeji solárií patří jejich spolehlivý a kvalitní záruční a pozáruční servis. Naše společnost poskytuje záruku na všechny prodávané přístroje. Náš kvalifikovaný servisní personál je vyškolen přímo v závodu KBL u výrobce solárií megaSun v Německu.

V případě, že jste nezakoupili solárium megaSun od přímého prodejce solárií megaSun a nemáte zajištěný odpovídající záruční a pozáruční servis, zároveň jste neobdrželi EU certifikát a originální doklad přímo od výrobce tzv. velký technický průkaz, tak prosím vyplňte kontaktní formulář a my se postaráme spolu s výrobcem, abyste jako kupující solária megaSun obdrželi to, co Vám při koupi megaSun solária náleží.

1. Velký technický průkaz



2. Certifikát EU (Klikněte pro PDF soubor)

3. Záruční list

Na co byste si měli v každém případě dát pozor, když kupujete nové solárium?

  1. Je prodejce kvalifikovaným a schváleným partnerem výrobce solárií nebo je pouze zprostředkovatel prodeje? Zde si to můžete ověřit.
  2. Má prodejce kvalifikovaný, výrobcem zaškolený servisní tým s certifikátem?
  3. Jste spokojeni s poradenstvím prodejce, je kompletní a srozumitelné?
  4. Poskytne Vám prodejce pomoc při zařizování solária a to jak s technickou stránkou, vzduchotechnikou, klimatizací, elektrem, rekvalifikačním kurzem, poradenstvím ohledně vyřízení záležitostí s hygienou?
  5. Reference, vyžádejte si v každém případě referenční adresy.
  6. Poskytnutí záruky a záruční servis prodejce!.
  7. Odpovídají solária nabízená prodejcem nové normě EU?
  8. Dostanete od výrobce certifikát EU (CE-certifikát)?
  9. Dbejte na to, aby Vám prodejce vystavil záruční list podle zákonných předpisů.
  10. Dostanete od svého prodejce i originální velký technický průkaz přímo od výrobce pro Vaše solárium? Tento, pro Vás nejdůležitější, velký technický průkaz dostanete pouze od autorizovaného servisního prodejce společnosti KBL / Megasun. S ním můžete prokázat, že Vaše nové solárium je vyráběné už podle nové 0,3 normy EU, abyste solárium nemuseli od 1.1.2009 kompletně předělávat.
  11. Poskytne Vám prodejce 24 hodinový servis společně s náhradními díly a pozáruční servis?
  12. Je v ceně zahrnuto všechno nadstandardní vybavení?

Není nic důležitějšího při zakoupení solária jako je servis, co Vám pomůže. Když si zakoupíte solárium od zprostředkovatele, který Vám přislíbí vše, co chcete slyšet, ale v případě poruchy solária není schopen zajistit profesionální servis a dodání náhradních dílů do 24 hodin.

V pravidelných cyklech se účastní náš servisní personál dalšího vzdělávání, co se týká technických parametrů nejnovějších solárií a technologií. Upozorňujeme, že pro bezproblémový provoz solárií je nutné dodržovat zásady údržby stanovené výrobcem. Mezi nejdůležitější patří používání dezinfekčních přípravků, které jsou k tomu určeny, jsou atestovány a nepoškozují akrylové desky.


Důležitá je také včasná výměna nebo čištění prachových filtrů. Velkou pozornost by měl každý věnovat výběru a výměně lamp, obličejových výbojek a startérů.

  • doprava a instalace
  • montáže solárií
  • výměna UV lamp
  • kompletní čištění
  • servisní a opravářské práce
  • repasování starých solárií
  • odvoz a likvidace starých UV lamp



Provádíme servis na solária všech značek, čištění a údržbu solárií, výměnu trubic a výbojek, instalaci, stěhování, a to po celé ČR a SR. Dodáváme kompletní příslušenství k soláriím a zajišťujeme veškeré náhradní díly přímo od výrobců na námi prodávaná solária. Na požádání Vám zpracujeme cenovou nabídku veškerých originálních náhradních dílů a plexi na solária megaSun a další.